Klachtenprocedure

Klachtenprocedure


Wat te doen als je een klacht hebt?

Als mens doe ik mijn uiterste best om jou als cliënt(e) respectvol te benaderen en van de juiste zorg te voorzien. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de behandeling of over de bejegening en dat je hier een klacht over wilt indienen. Loop hier niet te lang alleen mee rond.


Hieronder lees je welke stappen je kunt zetten om je onvrede kenbaar te maken. Wanneer je ergens een klacht over hebt, hoop ik van harte dat je je veilig genoeg voelt om mij dit persoonlijk te vertellen. Dit kan moeilijk voor je zijn en spannend. Neem eventueel iemand mee door wie je je gesteund voelt. Samen komen we er vast uit.


Als dit eerste gesprek heeft plaatsgevonden, maar jou niet heeft geholpen, kun je een officiële klacht indienen. Voor meer informatie, formulieren en reglementen klik:

https://www.vvet.nl/voor-consumenten/klachtenprocedure-vvet/ 


Share by: